Back to Dublin
Budapest felé menet mondtam a mellettem levő srácnak, hogy nem vagyok hozzá szokva az efféle izgalmakhoz. Zötykölődött a gép egy kicsit. Persze azt, hogy csak kicsit, azt így utólag mondom.
Frankfurtban bemondták, hogy a gépet túlfoglalták, akinek van kedve, az utazhat holnap. 400Eur utazási csekk, vagy 200 eur kp fejében.
Aztán, hogy kicsit késik a gép. Látván a monitoron a műholdas felvételeket, szerintem senki nem is bánta.
A gép egyszer csak elfordúl, 45 fokba megdől. Ez a szélső üléseken már eleve kellemes élmény. Majd ugyan ilyen hírtelen, mint megtudtam annak következtében, hogy a felhőknek nem egyforma alégsűrűsége, esett egy akkorát, hogy majd be..artam, arca nagyjából a föld felé néztem, és csak azt éreztem, hogy a gép oldalra fordulva esik a föld felé, szerint egy jó fél másodpercet estünk.
Kevésnek tűnik, de szerinte kurva nagyot estünk. De hamar megnyugodtam, tapasztalt utastársam szavára emlékezve: ezeket arra tervezték, hogy ne szakadjanak le.
Az igazi para akkor kezdődött, amikor megszólalt a kapitány, hogy lassan vihar zónába érünk, egyenlőre nem kaptunk engedélyt magasabb zónába. (ergó vannak nálunk sokkal fontosabb utasok is, nyílván ha valakinek hallni kell, azok mi vagyunk )
Biztonsági öv bekapcs, a mellettem levő fószer, aki szemlátomást szintén tapasztalt utazó megfogta a felesége kezét. Nyílván tudta mi következik bbrbrbbbzzzz bbbrbrbbrzzr zrzrr rrzzrz zrzrzrzzrzr bbbb zrzrzr r r zr bbzzrzr rzr zrb rb rbrzrzzrr br brrzbbbz zz rzrrrrrrrrrrzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nembaj... ezeket erre tervezték....
Frankfurtban bemondták, hogy a gépet túlfoglalták, akinek van kedve, az utazhat holnap. 400Eur utazási csekk, vagy 200 eur kp fejében.
Aztán, hogy kicsit késik a gép. Látván a monitoron a műholdas felvételeket, szerintem senki nem is bánta.
A gép egyszer csak elfordúl, 45 fokba megdől. Ez a szélső üléseken már eleve kellemes élmény. Majd ugyan ilyen hírtelen, mint megtudtam annak következtében, hogy a felhőknek nem egyforma alégsűrűsége, esett egy akkorát, hogy majd be..artam, arca nagyjából a föld felé néztem, és csak azt éreztem, hogy a gép oldalra fordulva esik a föld felé, szerint egy jó fél másodpercet estünk.
Kevésnek tűnik, de szerinte kurva nagyot estünk. De hamar megnyugodtam, tapasztalt utastársam szavára emlékezve: ezeket arra tervezték, hogy ne szakadjanak le.
Az igazi para akkor kezdődött, amikor megszólalt a kapitány, hogy lassan vihar zónába érünk, egyenlőre nem kaptunk engedélyt magasabb zónába. (ergó vannak nálunk sokkal fontosabb utasok is, nyílván ha valakinek hallni kell, azok mi vagyunk )
Biztonsági öv bekapcs, a mellettem levő fószer, aki szemlátomást szintén tapasztalt utazó megfogta a felesége kezét. Nyílván tudta mi következik bbrbrbbbzzzz bbbrbrbbrzzr zrzrr rrzzrz zrzrzrzzrzr bbbb zrzrzr r r zr bbzzrzr rzr zrb rb rbrzrzzrr br brrzbbbz zz rzrrrrrrrrrrzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nembaj... ezeket erre tervezték....
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home